Reklamace Zboží

 

V případě vaší nespokojenosti nás zkuste prosím prvně kontaktovat na info@bylinkyzvysociny.cz . Ve většině případů zvládneme vyřešit problém i bez nutnosti reklamace k vaší spokojenosti.

 

V případě, že chcete Podat reklamaci:

1. Vyplňte reklamační formulář na této stránce.

2. Vytisknutý a podepsaný formulář spolu s reklamovaným produktem bezpečně zabalte.

3. Kontaktujte nás na info@bylinkyzvysociny.cz a my vám obratem vygenerujeme vratkový kód na zásilkovnu.

4. Dojdete na nejbližší pobočku zásilkovny, předáte jim zásilku s kódem.

5. V co nejkratším termínu po obdržení vás budeme informovat o výsledku reklamace, nejdéle však do 30 dní.


 

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát:

Internetový obchod:             www.bylinkyzvysociny.cz

Se sídlem:                             Nadějov 68, 588 27.

IČ/DIČ:                                  09908650

E-mailová adresa:                info@bylinkyzvysociny.cz

 

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: